buy Instagram followers
paykwik bozum
Evden eve nakliyat Hesaplı Krediler Hızlı Krediler
hacklink
buy instagram followers
justin tv
paykasa paykwik
Kayseri escort bayan
sirinevler escort beylikduzu escort atakoy escort sisli escort atakoy escort sisli escort sirinevler escort beylikduzu escort beylikduzu escort
ankara escort ankara escort bayan
17. okt
ELBIL: Det er på tide at elbilene betaler på llk linje med alle andre, skriver Jan Einar Graff.Foto: Erlend Aas, NTB scanpix
 
Må slutte å subsidiere elbilene

Publisert: 09.okt.2018 14:18
Oppdatert: 09.okt.2018 14:37

Leder i elbilforeninga Eivind Falk lister opp i HA krav for elbileiere i innlandet. Hvem skal betale disse subsidiene? Jo i første rekke er det eiere av fossile kjøretøyer i form av engangsavgift, årsavgift og stadig høyere avgifter ved passering av landets stigende antall bomringer og bommer.

Eivind Falks innlegg i HA 9. oktober her.

Nå er det slik at disse kjøretøyene bruker vegene og sliter like mye på dem.

Etter solgte 70.000 elbiler skulle det innføres avgifter og nå er det solgt over 200.000, og det er på tide at disse kjøretøyene på lik linje skal betale inn til statskassa. Denne forskjellsbehandlinga kan ikke fortsette. Nå har Tesla sluttet å tilby «gratis» lading. Kjører man bil her i landet så må man likestilles og betale for det.

 
Siste nytt fra nyheter
Sjefredaktør:Carsten Bleness »
Nyhetsredaktør:John Arne Holmlund »
Digitalredaktør:Anne Ekornholmen »
Sportsredaktør:Rune Steen Hansen »
Kulturredaktør:Geir Vestad »

Kundeservice/abonnement:abo@h-a.no
HA arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. HA har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til.
 
HA bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her, og vår personvernerklæring her. Les mer om vilkår og samtykke
evden eve nakliyat