buy Instagram followers
paykwik bozum
Evden eve nakliyat Hesaplı Krediler Hızlı Krediler
hacklink
buy instagram followers
justin tv
paykasa paykwik
Kayseri escort bayan
sirinevler escort beylikduzu escort atakoy escort sisli escort atakoy escort sisli escort sirinevler escort beylikduzu escort beylikduzu escort
ankara escort ankara escort bayan
15. okt
Avstemming: Remo Sjonfjell (t.v.) og Mathias Saxrud med de første utkastene til logo. Hvilken klubben velger er opp til supporterne. Foto: Kai Kristiansen
 
Drømmer om å få inn 600.000,-
HamKam håper mange av klubbens følgere på Facebook blir draktsponsor kommende sesong. Det kan gi 600.000 kroner i klubbkassa.

Publisert: 14.jan.2014 04:13
Oppdatert: -

- Jeg er ikke sikker på om vi er den første klubben i verden til å prøve dette, men vi er i alle fall av de første, sier Remo Sjonfjell i HamKam og kikker på forslagene til logo som Mathias Saxrud i SocialCee har laget.
Ideen er enkel: privatpersoner på Facebook sier ja til å betale 300 kroner for å bli med som draktsponsor kommende sesong. Målet er å få solgt 2.000 andeler og dermed sikre HamKam 600.000 kroner.

Supporterne bestemmer

- Dersom vi kommer i mål med dette vil plassen øverst på ryggen bli solgt til disse enkeltpersonene med hjertet i klubben, forteller Sjonfjell, som legger til at det vil bli avholdt en avstemming - på Facebook - over hvilken logo klubben skal velge på drakta.
- «Den 12. mann» er utgangspunktet for logoene vi nå har fått skisser på, forteller Sjonfjell.
De aller fleste klubbene i landet har egne sider på Facebook, og Kamma har over 3.000 som følger klubben.
- Det er fint med mange «likes», men hva kan klubbene bruke dette til? spør Mathias Saxrud.
- Derfor tente vi umiddelbart på ideen Remo og HamKam hadde. Artig å jobbe med noe som er annerledes og innovativt, sier Saxrud.
Etter hva HA-sporten erfarer ble den samme plassen på drakta solgt for snaut 300.000 kroner forrige sesong.

200 andeler solgt

Rundt nyttår lanserte HamKam denne ideen på sosiale medier, og fram til nå er snaut 200 andeler blitt solgt. Fortsatt et godt stykke unna hva klubben håper på.
- Vi har tida fram til seriestart 6. april på å selge andeler. Jeg har troa på dette, smiler Remo Sjonfjell som ikke tror HamKam-publikum begynner å gå lei av å være med å støtte klubben med penger i ulike sammenhenger.
- Å bli draktsponsor er perfekt for de som vil være med, men som ikke vil gå inn med mange tusen kroner. Det er et beskjedent bidrag for hver enkelt, men betyr masse for klubben, sier Sjonfjell.

Flest sponsorer

- Det er ikke sikkert klubben drar i land landets største sponsoravtale denne sesongen heller, men om dette blir en suksess blir vi klubben med klart flest sponsorer i alle fall, ler Remo Sjonfjell.
 

 
Siste nytt fra nyheter
Sjefredaktør:Carsten Bleness »
Nyhetsredaktør:John Arne Holmlund »
Digitalredaktør:Anne Ekornholmen »
Sportsredaktør:Rune Steen Hansen »
Kulturredaktør:Geir Vestad »

Kundeservice/abonnement:abo@h-a.no
HA arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. HA har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til.
 
HA bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her, og vår personvernerklæring her. Les mer om vilkår og samtykke
Şehirlerarası evden eve nakliyat