23. okt
Optimist: Remo Sjonfjell håper salget av andeler tar av snart.
 
Knapt halvveis
HamKam håper å selge draktreklame til supporterne. Så langt har 421 andeler blitt solgt, men tida begynner å bli knapp.

Publisert: 22.feb.2014 04:13
Oppdatert: -
Hamar
«Den tolvte mann» er logoen Remo Sjonfjell og HamKam håper skal pryde den øvre del av ryggen på sesongens HamKam-drakt.
- Det har gått litt smått den siste tida, men vi er i ferd med å gjøre noen framstøt nå, sier Remo Sjonfjell.
Dersom han og klubben lykkes med å selge 1.500 andeler à 300 kroner, betyr det 450.000 kroner i klubbkassa.
- Egentlig satte vi 1. mars som sluttdatoen for dette prosjektet, men vi kan nok strekke det noe lengre, sier Sjonfjell som har registrert at antall solgte andeler endelig har steget de siste dagene.
- Sportslig har vi gjort det bra og vi nærmer oss tida hvor ganske mange kommer i fotballmodus. I tillegg har vi et årsmøte onsdag i neste uke som jeg håper kan brukes som inspirasjon, forteller Sjonfjell.
- Det hadde vært strålende om vi kommer i mål med dette. Hele ideen med dette er at mange supportere skal bidra med lite penger, i stedet for at få bidrar med mye, slik den tradisjonelle sponsorjobben er, sier en optimistisk Sjonfjell som satte i gang den utradisjonelle måten å selge draktreklame på Facebook.
- Jeg vet ikke om noen annen klubb som har forsøkt noe liknende, og jeg håper også det skal være med på å sette enda større fart på salget av andeler, avslutter Remo Sjonfjell.
 
Kommentarfeltet er stengt mellom
22:00 og 08:00
Siste nytt fra nyheter
Sjefredaktør:Carsten Bleness »
Nyhetsredaktør:John Arne Holmlund »
Digitalredaktør:Anne Ekornholmen »
Sportsredaktør:Rune Steen Hansen »
Kulturredaktør:Geir Vestad »

Kundeservice/abonnement:abo@h-a.no
HA arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk. HA har ikke ansvar for innhold på eksterne nettsider som det lenkes til.
 
HA bruker informasjonskapsler. Les mer om informasjonskapsler her, og vår personvernerklæring her. Les mer om vilkår og samtykke